شرایط و ضوابط اجاره ماشین عروس در کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 125
:: بازدید ماه : 125
:: بازدید سال : 289
:: بازدید کلی : 1390

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

شرایط و ضوابط اجاره ماشین عروس در کیش
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 18:36 | بازدید : 88 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده نیز امکان پذیر است. در صورت اجاره ماشین با راننده، داماد نیازی به ارائه سند ندارد و هیچ مسئولیتی ندارد. اما اگر ماشین بدون راننده رزرو شده باشد، داماد باید کارت شناسایی و چک ماشین را در اختیار شرکت قرار دهد. پس از تحویل خودرو، چک به داماد عودت داده می شود.

مدت زمان کرایه ماشین عروس 15 ساعت و از ساعت 9 صبح الی 12 شب می باشد. در صورت تجاوز از این مدت، هزینه هر ساعت با توجه به نوع وسیله نقلیه محاسبه می شود. همچنین ماشین عروس اجازه تردد در داخل شهر را دارد و در صورت نقل مکان به خارج از شهر بسته به نوع ماشین هزینه ای دریافت می شود. به عنوان مثال اگر خودرو برای تهران اجاره شده باشد و راننده در حومه پایتخت و مناطقی مانند کردان یا شهریار تردد کند، هزینه خروج از شهر توسط شرکت بر عهده موجر خواهد بود.


قوانین و شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس در کیش

از دیگر خدمات اجاره خودرو در کیش می توان به وانت، مینی بوس و کرایه اتوبوس اشاره کرد. هزینه کرایه ون، مینی بوس و اتوبوس در مسیرهای درون شهری به صورت ساعتی محاسبه می شود اما در مسیرهای برون شهری، کرایه آن بسته به شهر متفاوت خواهد بود. این خودروها فقط با راننده قابل رزرو هستند و اجاره کننده هیچ مسئولیتی در قبال خودرو ندارد.

هزینه کرایه ماشین در کیش

در مدتی که خودرو اجاره می شود، ممکن است موجر متحمل هزینه هایی شود که در متن زیر به طور کامل توضیح داده ایم، اما اگر به دنبال اطلاع از هزینه اجاره خودرو در کیش برای یک روز هستید، یک هفته یا یک ماه میشه بگید هزینه کرایه ماشین در کیش چقدره؟ دیدن.

خسارت: زمانی که اجاره‌دهنده خودرویی را بدون راننده رزرو می‌کند، مسئولیت خسارت وارده به خودرو به عهده وی است (برای این کار می‌توان از بیمه‌های مختلف ارائه شده توسط شرکت استفاده کرد).
• قطعات خودرو: اگر ثابت شود که قسمتی از خودرو بدون دخالت موجر آسیب دیده است، کل هزینه بر عهده شرکت می باشد. در غیر این صورت، صاحبخانه باید هزینه تعمیر یا تعویض را بپردازد.
• تخلف: هرگونه تخلف یا جریمه ناشی از طرح ترافیک هنگام اجاره خودرو در کیش، باید توسط موجر پرداخت شود.
• هزینه سوخت: در اجاره خودرو با راننده هزینه سوخت بر عهده راننده می باشد. اما وقتی کرایه‌کننده ماشین را بدون راننده می‌برید، او باید باک بنزین را با تمام ظرفیت روز اول تحویل گرفتن ماشین پر کند.
آخرین کلمه
شرایط اجاره خودرو در کیش را در بالا توضیح دادیم، اکنون به خوبی می دانید که قوانین حاکم بر اجاره خودرو چیست. با اطلاع از جزئیات دقیق این شرایط می توانید اطمینان بیشتری در رزرو خودرو کسب کنید. به خصوص اگر به جزیره کیش سفر می کنید و به فکر اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت هستید، باید اطلاعات خود را در مورد شرایط اجاره خودرو افزایش دهید تا در صورت بروز مشکل و اختلاف بتوانید از حقوق خود دفاع کنید. برای پرسیدن هرگونه سوال در مورد اجاره خودرو در کیش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: